Planer

Söndag: Gäster typ :S
Måndag: Inget planerat
Tisdag: Inget planerat
Onsdag: Devils avslutning kanske
Torsdag: Antagligen åka till Nyköping, fixa EM hallen.
Fredag: European Cheerleading Championships 2009
Lördag: European Cheerleading Championships 2009
Söndag: European Cheerleading Championships 2009

Under EM ska jag även träffa Jessica & Jenny :) Och även 2 augusti på Lady Gaga grejen.
Kommer bli bäst. Juste, jag ska inte tävla EM förresten haha, för mitt lag (eller förra lag blir det nu) får inte tävla EM eftersom att det är Junior B. Fast Diamonds (det laget jag ska börja i efter sommaren) ska tävla, och Dragons (Malin och Louice lag). Sen ska Emelie tävla individuellt och så ska våra 2 groupstunter också tävla (båda tog SM guld:D) Men jag ska vara funktionär :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0