Grattis My!:)

Idag så hade jag skolavslutning. Det var inte så nödvändigt. Jag blev as sur för min lärare hade skrivit fel betyg på mig, asså i spanska. Min mentor blev tillochmed sur på honom, han är dum. Men aja mina betyg var bra för att vara jag :) Och jag har höjt mig i ungefär 6 ämnen, wippie!
Efter skolavslutningen så åkte jag hem och satt lite vid datan och sen bytte jag om, sen kom pappa med Saga och skjutsade mig till My. Sen när jag skulle av så höll hon på att leka med min mobil, så jag och My stod där och försökte ta den men det gick inte så bra, så pappa fick dra den ifrån henne, men då började hon skrika rakt ut i luften haha, sån storasyster, sån lillasyster;) Sen kom Jojjo och jag och hon fixade Mys tårta (jag kan säga det nu, för den blev god haha). Sen kom Peikko och sen kom Frida och Bella och sen åt vi, mucho roligt :) Men sen fick My en väldigt rolig present så My och Frida roade sig med de.. och Peikko lite granna haha. Men nu blev det ett väldigt långt inlägg tycker jag, ciao!
GRATTIS MY PÅ 15ÅRSDAGEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis<3333333333 från ravvebavve<33333333

2009-06-20 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0