Dynamites föralltid

Hellu! Tänkte bara klargöra en sak. Vissa av er kanske har läst att jag har bytt lag, att jag inte går i Devils längre, yes. Men det betyder inte att jag inte tyckte om laget eller så, eller att jag inte går i Dynamites längre. Verkligen inte! Jag älskar Devils och det kommer jag alltid att göra! Men det finns olika klasser i Cheerleading. Eftersom att jag går i Junior (13 till 16 år typ) så finns det Jr A och Jr B. Devils är ett Jr B lag, och Diamonds är ett Jr A lag, men båda är ändå från samma förening men tävlar i två olika klasser :) Så nu har jag gått upp till Diamonds. Fast till nästa år så kommer det kanske bli 3 klasser (Jr B, Jr A & Jr Elit) Då tror jag att Devils blir Jr A och att Diamonds blir Jr Elit. Sen blir säkert något utav våra nybörjar lag Jr B. Men bara så ni vet, haha! Jag kommer fortfarande skrika halsen av mig på DM nästa år när Devils tävlar! :) Men så ni vet, så nu tränar jag med Diamonds och ska tävla med dem nästa år, Naomi oxå wiie haha! Eller vi kanske ska säga Nemo nu?:)

Kommentarer
Postat av: nemo

haha nemo:)

2009-06-15 @ 09:17:55
URL: http://vaughn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0