Bästa dagen på länge :)

Haha sjukt kul idag! Vi började köra sammarbetslekar typ haha, sen hade vi picnik wieho så vi började bygga (jag toppade HAHA!) Sen så skojade vi runt lite haha. Sen när vi skulle hem asså HAHA! Jag, Anna, My och Sara åkte. Asså jag har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv, Sara är typ den skönaste personen jag känner. Samma humor som mig och My oxå, haha not bad! Asså jag höll på svimma, fick kramp i magen och allt! För jag skrattade så mycket! Asså shit herregud hahaha, svårt att förklara, men jag my och sara åkte till hagsätra tror jag och sen tillbaka, jag började grina av skratt:) Juste min tränare Louice kom fram till mig och ba: Nicole vill du höra en gåta? Jag ba: Aaa :D Hon ba: Vem är det som syns och hörs mest? Jag: HAHA, öööh.. Louice: DU! Haha skrattattack igen!
Haha här är vår pyrre, jag och Sofia som toppar (vi är baser egentligen haha, jag är hon på ett ben:D) Bästa Sara är fram på mig HAHA nu garvar jag så fort jag tänker på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0