Lite mer detaljerat höhö :)

Fredag:
Den internationella tävlingen var typ inställd, så vi fixade hallen osv. Alla lag började komma och registrera sig & sånt. Sen träffade jag världens bästa Jessica :) Vi flummade runt, vad annars? Var med några tjejer från Bobcats.. GCO. Sen byggde vi lite och jag hade Emma som topp, haha typ den duktigaste toppen jag nånsin byggt med! Sen åkte vi (Jag, my, bella, gco tjejerna, haha ellen är världens roligaste, och några till). Till där vi skulle sova. Det var kaos, men det fixade sig.

Lördag:
Vaknade klockan halv 5!!! Och fick ett sms ''Är du vaken?:D hoho'' av Jessica hahaha. Jag slängde ner mobilen i golvet typ. Åkte till rosvallahallen (nyköping) och så kommer Jessica i värsta bilen medans jag står och fryser så ja, jag gick till henne haha. Aa och sen flummade vi lite där, sen behövde Marni hjälp med packningen så vi lyfte in saker och hade kul:) Sen satt jag och My och kollade på förträningen (vi var utsläppare) JAG SÅG 18 CHEERDANCE LAG! :@ Gånger 2!!!! Jag somnade!!! (Cheerdance är när man inte bygger eller kör gymnastik, ooooorka!!!!) Aa men sen började Cheerlag köra och då vaknade man till liv :) Helt sjukt duktiga! Åkte till hallen, hade kul. Sen skulle jag och Jessica fixa så lagen stod i rätt ordning till invigningen, KAAAOOS. Vi sprang runt och skrattade och försökte fixa men det var svårt för ingen kan engelska!! hahaha. Jag fick träffa mina favvisar, malin & louice! (väldigt kort, but whatever!).

Söndag:
Idag vaknade vi 5, fast jag låg och sov ett tag till. Jag, Bella Rosanna och My attackerades av cp myggor!! Åh idioter. Aa sen körde carro oss till hallen, där var vi mattfunktionärer, jag, my, olivia & LC. Åt frukost, somnade på cheerdancen, vaknade på individuella & groupstunt eftersom att det var folk från dynamites, eller aah diamonds. Sen kom riktigt bra lag från andra länder, då satt man med öppen mun i flera timmar. Sen var det dags för tävling och jag fick med mig jessica haha, as usual. Det var gulligt, för när Emelie skulle ut på mattan på sitt ind. Så spelades one step at a time :) Vår låt.. Och det värsta var att vi funktionärer inte fick skrika/heja på något lag eller sånt.. det var ju lite svårt när alla våra starter satte allt klockrent så jag typ klämde sönder jessicas arm haha. Aa det var typ allt :) Det gick bra för Dynamites tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0