Hahaha wooops

Hellu! Vaknade för inte så jätte länge sen (Nikki om du inte vill döda mig, sluta läs).
Om ca 3 timmar ska jag vara på nån ''mammas-kompis-dotter-fyller-år'' fest. Har aldrig träffat?
Fast det är hemma hos Nick, HAHAHAHA. Omg.
Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig heller.

Och jag som hade tänkt gå ut och springa innan jag duschar? (Juste, har inte duschat än heller).
Neeeeever att jag hinner ut och springa. Får ta det imorgon, ska försöka få med mig karamellen oxå..
Inte för att hon går på Cheerleading, men ändå!

Aa juste jag hade inte vaknat om det inte vore för alla 14 sms jag fick.
Hahaha många av dem var från massa folk som undrade vad som har hänt med mig och Jessica.
(Hahahaha)

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0