Future

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte orkat. För några timmar sen satt jag och pratade med Jenny i telefon i lite mer än 1 timme. Det kändes som 10 minuter! En hel del skratt blev det. Saknar henne jätte mycket, min bästaste & sötaste Jenny Wiborgh :) 4 till 6 augusti! ♥ Ska lägga mig snart, fast jag är ganska pigg. Jag är fan grym på det här med att gissa namn på personer jag inte ens vet vilka dem är! Bella bad mig gissa på ett namn och jag gjorde det, och det var rätt! Rättstavat dessutom hihi. Och det här är inte första gången det händer:) Puss & godnatt!

Haha en übersöt bild på världens bästa Malin Berg som jag tog i februari nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0