Blääää

Hejsan hoppsan! Hoppas ni har det bra. Själv ligger jag fortfarande i sängen, har gjort det hela dagen. Orkar knappt prata med folk på MSN, väldigt olikt mig.. Jag vaknade 6 gånger i natt, inte kul! Och en gång så var jag nära på att spy (ursäkta). Men jag gjorde aldrig det, jag kan inte spy. Eller klart jag kan, men jag vägrar. Så äckligt! Usch! Det ända jag har ätit idag är två skedar soppa och så har jag druckit lite te. Är hungrig, men jag mår för illa för att äta :( Och det är jätte irriterande för när jag är varm blir jag så varm så jag måste gå runt med typ shorts och linne, men när jag gör det så fryser jag skit mycket och måste ha typ 3 täcken över mig. Och det blir inge prao för min del imorgon, jag får inte för mamma :/ Fast det kanske är bäst så, inte så smart och smitta ner kökschefen? Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Aleks

Krya på dig :) <3

2009-01-25 @ 16:07:03
URL: http://cheeraleks.blogg.sec
Postat av: Aleks

Krya på dig :) <3

2009-01-25 @ 16:07:26
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0