Tvillingarna

Hejsan :) Kom precis hem från stan. Åkte dit med Tove (vi fick bästa praoen, på blå porten, vi får typ äta frukost och lunch där varje dag när vi praoar där, haha yay! Så god mat!) Chefen vad skit rolig, vi frågade vad vi skulle få göra. Han ba: ''Ja ni får lacka borden där vid uteserveringen och plocka alla löv''. Hah jag och Tove såg ut som frågetecken, så skrattade han och sa att vi skulle få servera och stå i köket :) Sen ringde Frida (Toves tvillingsyster) och sa att hon skulle åka in till stan så vi mötte henne på donken och gick runt i lite affärer (och skrattade åt megafjortisar dessutom). Men nu ska jag åka till dem, Linnea kommer oxå. Vi ska typ kolla på lets dance och äta popcorn, hehe. Jag vet helt onödigt att åka hem men så blir det när man lyssnar på lilla söta Tove :D hahah! Så nu ska jag fixa moi. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0