Öh, Mike ?

Kul på praoen. Lite läskigt på lunchen. Det ringde på min mobil, okej vanligt lixom. Men sen så brukar det ju stå ''Dolt nummer'' när det är hemligt. Iaf på min, venne vad det står på era. Men nu stod det bara ''Okänt''. Creepy. Iaf så svarade jag.

Nicole: Aa hallå
Udda människa: Hello Nicole! Can you speak english?
Nicole: Uhm.. yes.
Udda människa: My Name is Mike, I'm calling from the united states of America.
Nicole: Huh?
Udda människa: I'm calling from the united states of america.
Nicole: Okay... uh I so don't get it.
Udda människa: I'M CALLING FROM THE UNITED STATES OF AMERICA *irriterad*
Nicole: Aaah America :)
Udda Människa: Yes. So tell me Nicole, how are you today?
Nicole: *flippar* AAAH DET VAR NÅN SNUBBE!

Lite senreagerad, mina kompisar fick sig ett gott skratt iaf. Men jag tror fortfarande att det är en mördare från USA ute efter mig :) Haha eller så har jag vunnit en miljon, man väljer ju själv lixom ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0