Nicole goes glad

Jag är typ friiiiisk! :D Åh vad glad jag är. Har aldrig varit så glad över att bli frisk haha!
Jag kan börja praoa imorgon, och så kan jag träna häcken av mig på programmet. Wiie!
Och nu ska jag äta frukost, waaaaayy! Har ju typ inte ätit något på de senaste två dagarna.
Förutom några skedar soppa och te osv. Blä. Haha lilla nicole har gått ner 3 kg och måste gå upp igen:)
Det är läskigt hur snabbt jag kan gå ner. Men det vill jag inte, blää!
Så nu ska jag äta två mackor och ett glas apelsin jouice, hoppas jag inte mår illa av det senare bara!
Förresten köpte mamma ett nytt schampoo och balsam till mig igår, från nivea som gör rakt hår rakare och inte frizzit. Haha typ mitt dröm schampoo eller vadå? Så sen ska jag duscha oxå. Pusshej!

Update:
Jävla skit, kunde inte äta mackorna:( Nu mår jag illa igen. ÅÅH CP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0