Hanna Karlson

Hallo! Ikväll så åker jag till Hanna. Där kommer också Malin, Naomi och Anna att vara. Kanske Emelie oxå. Och Olivia? Fast de visste inte om de kunde haha. Men det ska bli kul iallafall. Och imorgon är det träning med mina favoriter! Egentligen så skulle jag ha gått på Darlings träning (haha mini miniorerna) för Annas lillasyster Sara går där. Så jag och Naomi bestämde oss för att vakna halv 9, sen så fick jag lixom inte åka för mamma? Normalt.. Så stackars Naomi vaknade i onödan fast hon är så söt så hon bara skrattade :) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken snygg blogg du har! gillar din header starkt :)

2009-01-31 @ 23:28:59
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0