Godmorgon

Hola! Har precis vaknat typ och så har jag fått 17 sms, asså ärligt vem orkar kolla? Inte konstigt att jag får slut på pengar så fort på mobilen, måste svara på alla dessa sms. Men jag kan ju inte strunta i att svara, det är fett taskigt haha. Men jag tänker inte titta nu :) Bara på Isabelles. Vi ska typ inte bada idag för Isabelle har öroninflammation (hon fick det när hon var i sydafrika så hon kan inte bada i klor vatten nu.) Och My har en inflammation i fingret så hon kan inte heller bada i klor.. Asså jävla inflammationer, haha. Men vi ska hitta på något annat. Och Anna sover och svarar inte på sin mobil så hon kommer åka dit vi skulle mötas sen kommer lilla jag få all skit. Men jag har iallafall ringt henne en gång och smsat två gånger. Får se vad vi hittar på idag då.. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: hanna plopp

JAG ÄR ALLERGISK MOT KLOR NICOLEHAHAHHHAHAH

2009-01-14 @ 22:10:39
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0