What a day.

Hejsan. Började med spanska idag och det gick prima ballerina. Sen var det skit till mat (as usual) så jag och B drog hem till henne och fixade godaste maten, och fruksallad med socker hihi. Sen så gjorde jag och A om Magnus till en tjej, asså vi sminkade honom haha fan vad vi garvade. Juste jag hade utvecklingssamtal, och min lärare ba: Aa asså Marie (min svenska lärare) säger att du och Magnus skrattar väldigt mycket på svenskan. Haha asså sen fick Mange komma o han blev skit rädd å jag började garva, haha fan vad kul.
Här har ni veckans planer :)

Tisdag: PLUGGA.
Onsdag: Åka hem till pappää.
Torsdag: Träning.
Fredag: Träning. Träffa Bella och My innan. Projekt redovisning & matte diagnos, aaaah!
Lördag: Åker till turklaaaand :)

Aja nu måste jag plugga lite (a). Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0