Träning&Tove

Hejsan :) Nu sitter jag vid datan, eller rättare sagt på sängen och tove ligger här bredvid mig och typ fotar sig själv, haha hon fick en hjärttattack när en tjej loggade in på msn, för då låter det inte som MSN ljud utan då spelas en låt, hon ba: AAAH VAFAN NICOLE VAD VAR DET DÄR?! haha. Träningen var kul:) Fast jag fick DAMP på malin, min tränare. Asså hon e taskig mot mig:( fast hon var snäll på bussen hehe. Nä men hon retade mig, bajsunge. :D Vi måste plugga lite matte snart, blööh. Men asså usch. Och imorgon har jag träning från kvart över 5 till typ 9 asså shit när fan ska jag hinna packa?! jag åker på lördag, jävla cp skit jag kommer inte hinna köpa min rosa resväska, SORG. Sen får ni några bilder från träningen :) eller rättare sagt på hemvägen, bilder på min tränare malin :D haha. Å förresten kollade hon alla mina sparade meddelanden, ÅÅÅÅH. But i löv her äniwäy :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0