Träning

Hejsan. Har haft träning, vi sov ju över hos Hanna (jag anna och naomi) så hon kollade på vår träning. Det var kul. Men jag saknar Louice om jag ska vara helt ärlig (inte att det är tråkigt med Malin, haha allt ifrån!) Men det är lixom Malin&Louice, Louice&Malin. De är lixom två fast en person, asså så man lixom måste ha lite av båda, om ni fattar? :D Haha. Igår var iallafall skit kul, har inte haft så kul på länge, fast det var inte så kul på kvällen när jag loggade in på msn, usch. Iallafall så satt jag och garvade ihjäl mig vid matbordet när jag såg Emelie K, har inte sett henne sen typ April och hon sa så sjukt roliga saker, naomi skrattade oxå haha. Men vi övade lite flickisar på värsta mycket madrasser och det var så kul när jag körde själv, wihoo! Trodde aldrig att jag skulle klara det haha. Snart ska jag åka och fira min kusin, hon fyller 15 :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0