Prao!

Åh gud vad kul det var på praoen! Jag och Tove är värsta fettosarna haha (inte i utséendet kanske, men inuti, defenitivt!) haha. Vi proppade i oss mat för tre hundra lappar, fast vi betalar ju inte. Åt typ massa efterrätter och skit, och quiche. Det var äckligt, fast allt dyrt är ju inte gott. Men vi blev sjukt mätta på dessären! Jag fick vara med Amanda hela dagen :) hon är otroligt snäll, hon är 16 år och jobbar där, jag gillar henne jätte mycket för hon påminner om min tränare malin. iallafall så var hon jätte snäll mot mig:) jag fick typ äta kakor och servera och ja.. dricka varm choklad, fixa te och kaffe. Medans tove fick jobba i köket med lotta å typ skära äcklig fisk, och typ hacka grönsaker haha :P men jag fick oxå vara nere och typ hämta bröd, dricka och kakor o så :D o dekorera tårtor. haha fett orättvist, hoppas tove får göra de imorgon. känner mig fett taskig annars. pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0