P.L.U.G.G!

Åh nu har jag översatt 4 inlägg från bloggen till engelska. Min engelska lärare ville det haha. Plus att jag måste göra en resedagbok när jag åker till turklaaand, hihi. Fast jag måste iofs inte, men om jag vill. Men jag tänker göra det för då får jag förmodligen VG i eng. (Tro mig, att få VG i vår skola är nästan svårare än att få MVG i vissa skolor, helt sjukt!). Aa men nu så håller jag på med matten... dö. På torsdag så kommer Tove följa med på min träning om hon får för mina tränare.. för sen ska hon sova hos mig, vi ska typ plugga sönder projektet, asså verkligen nööörda haha! Sen på fredag så är det projekt redovisning (blöh) och matte diagnos som sagt. Men det ska bli kul att få träna med Sasha :) Det blir typ gymnastik träning.. fast ändå cheerleading (?) haha. Wiie, jag längtar! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha ska ni ha sasha?

han e lääskiig :P

2009-02-17 @ 19:42:25
Postat av: Nicole

Julia: Haha vi ska ha honom på fredag, i blackeberg, tror vi tränar sammtidigt som er :P Nä emelie sa att han var skön ju :P

2009-02-17 @ 20:29:56
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0