Miracels happen'

Hejsan! Nu sitter jag och pratar med My på msn (som förövrigt kallar vår tränare Malin för isfisk och blev förvånad när jag sa att det inte fanns något djur som hette så haha). Imorgon blir bäst :) För det är torsdag! Då är det träning och efter träningen så får jag och My åka buss hem med Malin, haha det är så kul för vi brukar snacka om de sjukaste sakerna och de slutar med att jag och My sitter och garvar och Malin typ suckar haha. Förresten ska inte jag på konfaläger, jag är isist. (Isreligion) jag och My uppfann den nu haha. Jag är en pingvin, My är en isbjörn och Malin är en isfisk (stackars Malin hon vet inte ens om det här haha). Nej nu blir jag alldelles för flummig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0