Kärring

Asså det var kul idag men jag fick bära upp skit mycket dricka och det väger ju jätte mycket, asså sånna där lådor. Asså de går ju att bära men det var en låda som vägde typ över 20 kg jag höll på dööööö. Eller jag tror det var över 20. Jävla cp människor dem kan väl bära upp de själva o inte utnyttja prao eleverna. Ööööh. Sen kom det fram en ful kärring till mig och ba: vad innehåller de här kakorna? jag ba: jag har ingen aning. kärringen: men vad fan du ska ju veta sånt om du jobbar här! o jag ba: men kolla vad det står här! (en typ knapp däre står PRAO på) jag praoar, jag jobbar inte här !? kärringen: men hämta nån från kassan. Jag ba: men jag bär på typ hundra semlor, du kan gå dit själv kassan ligger typ några meter ifrån dig. kärringen: men fyfan vilken personal! ingen koll. JÄVLA CP BLIDNA KÄRRING JAG PRAOAR. Fyfan vad jag är sur idaaag, buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0