Hemma :)

Hejsan nu är jag hemma. Det första jag gjorde var att springa till min älskade mobil, gaah! Där hade jag 12 sms x) Och ett jätte charmigt *HOST* från min tränare Malin: ''Haha, devils ska få lyssna på halva musiken idag, looser'' Trevlig va? Malin bajskorv:) Juste sen ska jag på lauren och fridas 15 årsfest tydligen på måndag och jag måste komma (?) :P hoppas det kommer många ;) juste jag höll på svimma när vi satt på flyget, jag mådde så jävla illa och jag var nära på att spy, asså om nån ens rörde mig så skulle jag typ spy, så jävla äckligt. Men sen kom mamma på att mitt blodsocker var lågt (as usual) -.- trevligt, naaat. Men aja, annars var det funny :) Jag har varit vaken ett helt dygn nästan, oh shit jag måste packa upp sen, fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0