Cheerleading.

Hejsan. Dagen började bra :) Åkte in till djurgården med Tove och började jobba (praoa) sen så skulle Anna komma dit klockan 4 men hon dök inte upp och Tove hade bråttom så vi åkte till kungsan, så ringer anna mig (från resturangens telefon hahaa) och ba: vart är du? Så vi fick vänta på henne i typ 20 minuter på apoteket, där jag och Tove även skämde ut oss.. aa sen kom hon och vi åkte till träningen och satt där i en timme och bara snackade sen kom rebecca och hela laget efter ett tag. Träningen gick skit bra! Fast det var så sjukt läskigt när mimmi gjorde illa sig, jag tror inte jag har varit så orolig för nån någonsin. Hon kunde inte andas och skrek ''Hjälp, snälla hjälp!'' och ''Jag kan inte andas''. asså shit mitt hjärta typ bultade ihjäl, jag låter värsta överdriven men ni skulle ha sett! alla fick typ tårar i ögonen, stackars lilla mimmi! men hon mår bra nu som tur är <3. Men annars gick det bra, men åh gud det var verkligen inte kul när det där hände med mimmi :/ på lördag så blire sova över hos mysan med bella och annaaa :) pussie!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åå gu va gulligt nicol! att ni bryr er så mycket tack<3333333 love devils

2009-02-06 @ 14:00:02
Postat av: Aleks

Klart vi bryr oss :) <3

2009-02-06 @ 15:33:55
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha klart vi bryr oss om dig mimmi :) <3

2009-02-06 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0