Kompleterings uppgift..

Hellu! Idag var jag nära på att få en hjärtattack i skolan haha, vi hade typ största engelska inlämningen ever för typ 2 veckor sen och nu skulle vi få bedömningen. Och de personer som har fått IG ska typ göra en kompleteringsuppgift, så ropade Victoria (min lärare) på mig och ba:

- Nicole, den 9 december är sista inlämningsdatumet för kompleteringen. Jag är besviken på dig, trodde du var mycket bättre på engelska och det här var inte en bra uppgift, du har jämfört texterna och dikten jätte dåligt.

*Nicole tappar hakan och stammar*

- Äääsch jag bara skoja! :D

Seriöst, jag började nästan gråta, ett VG + blev det iallafall, om jag hade skrivit några rader till hade det blivit MVG, bajs oxå. Men iallafall så gick min lärare och typ garvade åt mig hela dagen haha. Nu måste jag pluggiiish. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0