Tisdaaag

Det gick jätteeee bra igår på Diamonds mötet :) Fyfan vad jag längtar, EN MÅNAD!!! Vet inte om det är hemligt så jag skriver det inte än, men ni får veta om typ 3 veckor tror jag:) Fyfan vad kul det ska bli! Juste vi ska beställa träningskläder och nya skooor, wiie! Och massa annat som jag inte orkar skriva här :P DIAMONDS 09/10!

Idag i skolan var det sådär, idrotten av rena plågan för vi sprang i solen men jag sprang hela vägen iallafall. Nästa vecka ska vi ha springtest, wiie! Vi ska springa så långt som möjligt på 12 minuter, läängtar! :D Hahaha. Äntligen något kul på idrotten. Vårt nya skolsystem SUCKS! Jag hoppas dem ändrar det för jag har inte en endaste lektion med Annie och Tove eller resten av tjejerna :( Bara Linnea. Ååh jag måste byta grupp!! Fast det är typ omöjligt men whatever, jag SKA få som jag vill! På sönag är det träning, yaaay:D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0