Taget från Julias blogg

''Sitter just nu och snacka med nicole på msn om
hur Diamonds 09/10 kommer bli
. Jag vet inte hur det känns än. Jag
har ju inte precis träffat alla nya. Dom flesta går ju kvar.  Man känner ju alltid
lite ångest i början när man inte vet vad det kommer bli av laget.
Men sen slutar det alltid med att man älskar dem.''

Haha sista meningen, gulligt va? :) För er som inte fattar så gick jag i samma lag som henne 0708, sen började hon i Diamonds 0809 och nu ska vi gå i samma lag igen, 0910. Ååh jag längtar tills träningarna börjar! Diamonds, ett av sveriges bästa junior lag!! Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi :)<3

2009-08-16 @ 21:07:32
URL: http://juliakovanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0