Sol & bad

Helluuu! Idag så vaknade jag hos My och drog hem skit tidigt (runt 10) för Jenny skulle hem till uppsala osv. Sen pratade jag med My och Jojjo och då bestämde vi att vi skulle bada i Jojjos pool idag, igen. Haha det var skit kul :) Så fort My pratade så skvätte jag och Jojjo vatten i hennes ansikte och vi skrattade så vi fick magknip för hon gör en rolig grimas då (a) Så vi tre roade oss med det haha. Vi byggde massa i poolen osv. Väldigt kul :) Sen solade vi och åt vattenmelon och piggelin! Sen satt vi och snackade ett tag och nu är jag hemma och passar världens sötaste bebis, min lillasyster. Nu ska jag se vad min pluppis håller på med (: Bilder får ni imorgon på allt! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-08-09 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0