Oj, dålig uppdatering..

Halloo! Har inte uppdaterat idag, för jag har inte orkat haha. Idag har jag iallafall pratat med världens bästa Jessi hela dagen. Har kommit fram till att det blir Stockholm för Jenny och Jessicas del på onsdag. Det blir nog Jessica, Jag, Jenny, Jojjo, Malin K och Bella, funny:)

Idag hade vi gäster, booooring! Men det var god mat iallafall haha, lövbiff med potatisgratäng, yummie!:)
Har även pratat med storasyster (Malin) idag. Ååh, det var värsta längesen ju. Hur ska jag klara mig i Diamonds utan Malin och Louice?! Men jag och Malin A ska hälsa på flera gånger (om vi får såklart). För jag klarar mig inte utan världens bästaste storasystrar!
Guuud så kul det ska bli på onsdag, jag saknar Jessica jätte mycket:) Har ju inte träffat människan sen EM! Och det var i början av Juli. Nejnej, inte okej! Måste träffa min chicken nu, haha lång historia.

Nu ska jag fortsätta prata med Hanna Karlson som är lite cepe i huvudet just nu, haha! Men jag tycker om henne ändå:)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: louicejuliana

men jag skulle inte klara mig utan dig mitt chips!

2009-08-10 @ 01:30:28
URL: http://louicejuliana.blogg.se/
Postat av: Nicole

Neej inte chips, jag var ju din pruttiii:(<3

2009-08-10 @ 11:13:21
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0