Dålig uppdatering

Helloo! Sämst uppdatering i know.. men har inte orkat. Har sån sjuk träningsverk haha, helt sinnes. Som jag skrev igår så gick träningen super! Gud så jag längtar tills amerikanarna kommer (Top gun). 23 dagar kvar!:)

Idag gick jag inte till skolan för jag mådde illa. Men på torsdag är jag, Annie och Tove lediga halva dagen eftersom att vi ska på studiebesök (en läxa typ). Ska bli kul för vi ska shoppelishoppa efter :) Imorgon har vi coopertest på idrotten. Längtade tills min käre träningsverk kom, hur ska jag kunna springa i 12 minuter med min träningsverk? Åh! But I love it :) Träningsverk är från och med nu bra. Diamonds 09/10, let's to this! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0