Alohaaaa

Helluuuu readers! Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Men imorgon ska jag möta upp Nemo och köra träningsschemat runt klockan 5. Sen på tisdag så fyller Corney år!! Och dessutom så kommer bästaste Jenny Wiborgh till stockholm och stannar ända tills torsdag med oss (: Egentligen var det planerat att exdemonds skulle på grönan.. Men Jessica är fortfarande försvunnen (I Oslo or spain) så det blir shopping osv utan Jessi istället. Funkar det oxå! Men saknar henne ändå. Ja, så nu vet ni vad som kommer hända de närmsta dagarna! Nu ska jag kolla på Fired Up, handlar om 2 killar som ska på ett cheercamp med 300 tjejer haha. Puss

Nemo & Nikkan, nu köööööör vi!

Kommentarer
Postat av: nemo!

hihi!

nu kör vi nikkan :)

2009-08-03 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0