When i grow up i wanna be famous.

Håller på med mitt SO arbete. Det kan dra åt helvete. Så jävla tråkigt. Jag hatar det med hela mitt hjärta. Usch! Fast det glädjer mig att det fortfarande är ljus ute. Klockan är ju lixom 8! I like it! Snart är my klar med sin devils tabbe film:) Ska bli kul och se haha. Jag kommer garva sönder, gamla videos. Juste, jag har ett berlockarmband som det hänger bokstäver på. Det står Devils. Förresten, orka att folk är cp störda och blir irriterade när jag snackar om cheer. Så mycket roligare än att sparka på en jävla boll. Sport för barn med adhd? Sparka ur ilskan? Hata mig inte nu, men jag får damp på folk som har fördomar om cheer. Nu ska jag fortsätta plugga. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0