Stackars Malin xD

Haha jag kollade nyss på DM filmen som pappa hade filmat, och efter när vi var klara med programmet o skulle springa ut så hoppade jag på min tränare Malin, haha stackars! Jag typ flyger på henne :D MEN SÅ GLAD ÄR MAN NÄR MAN SÄTTER ETT PROGRAM SÅ FINT! Men domarna fattar inte det.

Om vi inte hade fått avdrag (som var p.g.a mig dessutom) hade vi kommit 3a eller 2a, och 1an och 2an kvalar till SM, men nu blev 3orna inbjudna. Och vet ni? Jag kollade våra poäng, utan avdrag så hade vi vunnit över dem som kom 3a med 20 poäng. ALLA vet att vi var värda silver. Men domarna fattar ju inte?! Whatever jag ska sätta min flickis på internationella och skratta åt domarna efter, ett Jrb lag som kan tävla på A nivå kommer inte 4a. Vi har 6 flickisar, A bygg, A hopp. Men whatever, jag tror alla lag har fattat att vi var bäst efter HCE, och det är det som räknas :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Domarna.. var ju ja, lite pantade. Som sagt, en andra plats var ni verkligen värda!

2009-04-09 @ 17:52:05
URL: http://iennifer.blogg.se/
Postat av: Aleks

Vi skulle kommit 2:a :( <3

2009-04-10 @ 15:49:55
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0