Prutti

Hejhej:) Eh.. rubriken.. Min tränare Louice har börjat kalla mig för prutti. Haha! Det var iaf jätte kul idag, Malin och Lollo var jätte roliga, Lollo ville toppa så jag var bas åt henne :) Fast sen tog Malin mig som bas (min andra tränare) så jag fick basa åt henne och My och Malin basade åt Lollo:) Haha dem vägde ingenting:P Juste, alla i devils toppade och jag stod i libb HAHA. Den stod första gången o jag drog arabasque x) Det var skit läskigt men kul:) Å Malin låg på mig typ halva dagen så mina ben typ somnade:D STORASYSTER <3 Men nu är jag hos my och jag ska sova här.. gissa vad vi ska göra imorgon? jo TRÄNING med världens bästa lag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0