Läxor

Har gjort klart Personliga Brevet nu. Har CV'n och samhällsförändrings frågorna kvar.
Sen är det inga spanska glosor för det är projekt redovisning på torsdag, oh yäs!
Fast jag har ju fortfarande 5 A4 sidor kvar och skriva om Einstein till NO'n. Usch! Sen så massa ''H = Väte Nr 1''  20 olika sånna bostäver som har någon betydelse! :S Usch I hate NO!

Vet inte om jag gör CV'n ikväll. Kanske kör den imorgon på EA'n istället.
Idrott hade jag idag. Och så har jag tappat andan också (; Skit trevligt. Fick en armbåge in i ''Adams äpplet'' med världens fart.
Skit pinsamt eftersom att jag började gråta inför hela klassen :/

Sen när det blev lite bättre (när jag kunde andas dvs haha) så kom kalle och mathias fram och så ba:

Kalle: Vad hände?!!
Nicole: Haha inget.
Mathias: Joo komigen?
Nicole: Men William flög in med armbågen i min hals.
Kalle: Oj shit man kan spy av det!
Mathias: Oj shit man kan av det.
Båda två: :O

Hahah roliga människor i min klass :P


Påtal om idrotten, träffade Lindah i diamonds hahah! Vet fan inte vad hennes skola gjorde på sollentuna vallen, men dem är ju också en vittra skola :P


Hatar träningsveckorna. Får ju inte vara med ens kompisar då :S T.ex. idag på idrotten fick jag vara med klassen (vi är bara med vår klass en kvart om dagen) sen är det olika klasser för varje lektion. Asså jag är ju kompis med dem i min klass såklart :P Men bättre kompis med tove, annie, amandorna.. osv. Men nästa vecka är det över :D

Kommentarer
Postat av: Tove

längtar åxå tills tränings veckorna e över:P:P

2008-09-08 @ 18:21:58
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0