Josefin & Louise

Sitter och pratar med Josefin nu :) Kom på att jag måste skriva om dem här två!
Dem är mina ödlor. Väldigt vilda ödlor! Om ni undrar hur vi blev ''Ödlorna'' så.. Okej det började på träningen när vi tre skulle bygga tillsammans. Jag och Josefin basade och Louise var topp. Olivia var bak. Hehe. Iallafall så hade jag och Josefin väldigt mycket skratt i oss. Det slutade med att Josefin gjorde en grimas. Och jag började asgarva och sa att hon liknade en ödla. Det slutade med att Louise & Josefin stod och skrek ödla till varandra haha!
Dem är iallafall världens bästa ödlor! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

men bajsa din ödlaaaa !!! (L)

2008-09-28 @ 21:15:45
Postat av: Nicole

neej bajsa din kråka! ;) mohaha <3

2008-09-28 @ 21:38:32
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Cornelia

svar: haha okej, men ja tror ni har vanliga böcker,alltså vi har inte bara ¨ttornas böcker utan en svår grad lalal.. men jag e ju ett år yngre också (A) och de e en cp privatskola -.-

2008-09-28 @ 21:42:53
URL: http://cornelia.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahaa, öödlor. Var josefin mörkhårig?

2008-10-22 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0