Hemma från grönan :)

Hej! :)

Var somsagt på grönan idag. Med Tove och Amanda (;
Det var en.. kanske 100 meters kö? ;) Fast min pappa var den som släppte in, så vi bara sprang förbi alla, mohahahah suckers! (Asså pappa jobbar inte på grönan XD men hans jobb hade hyrt grönan).
Det var skitkul. Haha jag och Tove kunde inte ens spänna fast oss!

Tove: Asså vi e fett dumma.
Nicole: Aa, asså amanda, jag och Tove fattar typ inget när vi e tillsammans.
Amanda: Haha, nej.
Tove: Va? Asså jag fattar inte.. ?

HAHA.
Sen vare nån cp kille i våffelkiosken som var skit störd haha.
Han räckte fram pengarna till Tove (växeln) så tog Tove fram händerna.
Så släppte han inte pengarna, vi ba ööh, han ba: Men ta dem då?
Jag typ börja grina av garv av allt som hände, orkar inte skriva här haha.

Bilder kommer sen ;) Tove har dem, hihi.

Kommentarer
Postat av: Tove:P

hihi aa vi hade riktigt kul! x)

2008-09-22 @ 16:29:37
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0