För nu är det helg!

... yes it is! Och jag är typ överglad. Det är det jag trallar runt efter hela veckan! Älska älska älska helg!
Idag tog jag faktiskt för första gången i mitt liv typ bild på vad jag hade på mig idag.
Fast min mobil har adhd så den vill inte lägga in just den bilden. Trevligt.

Imorgon ska jag kanske vara med några. Annars ska jag till pappa.
Jaja här får ni en udda video på när jag och anna väntade på my efter träningen.
Anna kan verkligen roa sig.. hahah!
t size="1">Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anna

DAAAAMP !

Jag känner mig värkligen INTE fin på den där filmen .

Man hör typ mig inte ;P

2008-09-27 @ 13:03:51
URL: http://primast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0