ps. jag skriver i andra bloggen också ni som har lösen.

Smeknamn: Nico
Bor: Stockholm
Arbete: Skolan :)

FAVORIT
Färg: Pink, black and white.
Plats: Hemma!
Drog: Tuggummi
Fordon: Bil åker jag mest..
Film: Massor
Djur: Hund
Affär: H&M
Serie: The Hills
Café: Wayne's coffeeee!
Skor: Sommarskor :)

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: Haha inte hela tiden precis, men ja.
Gnälla: Ibland
Skrika: Det händer :P
Sova: Vem sover inte?
Drömma mardrömmar: Inte så ofta faktiskt:)
Drömma sexdrömmar: Öh nej.. blä!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Inte helsvart.
Hata folk: Vadå brukar? :P Haha. Hatar faktiskt ingen.
Lita på folk: Dem jag känner väl.

NÄR
Åt du senast:
För 2 timmar sen ungefär.. eller 1?
Läste du en bok senast: Länge sen, pinsamt! :$
Var du på konsert senast: Ojoj, long time ago.
Köpte du något senast: Igår!
Kysste du någon senast: Öh..
Svor du senast: Igår, som faaaan! (Eller nu blir det ju.. :P)
Sjöng du senast: Ingen aning hihi
Klagade du senast: IGÅR!! På mamma!
Är det sommar: Om ett år :P

Vem
Saknar du:
Emelie..
Rörde dig sist: Alexandra i think
Kysste dig sist: Öh?
Gjorde dig riktigt glad senast: Emelie idag när jag smsade med henne :)
Fick du sms från senast: Coach Louice:)

HAR DU
För många vänner:
Man kan väl ändå aldrig ha FÖR många?
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet haha
Färgat håret: ALDRIG! :O
Brutit några ben: Nej:)
Några piercings: Räknas hål i öronen? :)
Nårgra tatueringar: Nejdå.
Egen dator: En bärbar & en stationär :P
Gjort bort dig rejält: Oh ja!
Bra självförtroende: Ingen aning
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

HUR
Går du: Som man ska gå antar jag :P
Svarar du i telefonen: "Hallå?'' eller ''Hej det är nicole''
Driver du tiden: min dator:)
Mycket pengar har du: Just nu, 200 :/ Men i början av månaden har jag 700 om jag inte har sparat.
Tjänar du pengar: Månadspeng:)
Bäddar du sängen: öh va?klart jag gör
Ofta diskar du: inte ofta xD
Ofta städar du: inte så ofta, det brukar oftast vara städat i mitt rum.
Går det på jobbet: skolan ? bra antar jag.
Många stör du dig på: Hmm.. några killar som är ett år ynge i min klass!
Ofta träffar du din familj: är hos pappis varannan helg och varje onsdag.
Mycket äter du: Beror på hur hungrig jag är. Är jag riktigt hungrig så kanske.. två portioner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0