Onsdag

Är hemma, är sjuk & har tråkigt. Blä. Har inte kunnat sova som en vanlig människa ska sova heller. Har vaknat ca 5 gånger inatt, tack vare min förjävliga hals! Gör jätte ont när jag sväljer. Plus att jag är skit snuvig. Inte rättvist!
Ligger i sängen med laptopen och kollar på film. Tråkigt.

Saknar det där, Cheerleading SM 2008. Röda klacken. Det är min älskade förening det. Eller tja, dem flesta av den. Största och bästa klacken på SM. Föresten, ser ni längst ner i hörnet, några klädda i rött? Jag och Malin står längst fram :) 10 från varje förening fick gå på invigningen. Det var verkligen jätte kul! (Obeservera att tre av dem tävlande lagen inte ens är i klacken, plus att vi har fått in fleera nya lag. Nästa år är vi ännu mer!!)

Kommentarer
Postat av: tove

naw satkars nicole, du kommer väl imorron?

<3<3<3<3<3<3<3<<<3<33<<3<3<3<3<3<33<<3<3<3

2008-10-01 @ 17:53:10
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0