Millie, barry, Gribbe

Hola! :D
har precis kommit hem ifron stan :D
asso det finns typ nyckelringar har, men dem e as fula.
fast det finns vissa som det stor "millie" "barry" och tillochmed "gribbe" po :O
Millie och barry fattar jag, men gribbe? skulle kopt till dem (emelie cissi & amanda) ifall dem var fina, men jag tror inte dem vill ha versta rosa glittrande princess grejer haha :P Men jag kanske hittar not annat :)

det finns en tjej po hotellet som liknar alexandra jette mycket :D jag ba; AAAAAAALLLEEEE! so vender hon sig om och so fattade jag att det inte var hon so jag typ kollade bort (a).
Hehe pinsamt lege :P

Men.. jag saknar alla! :/

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha :D

2008-10-15 @ 17:42:13
URL: http://absoluthannas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, va sjukt! Är ju typ ingen annan som heter det ;S



SAKNAR & ÄLSKAR DIG! <3333333333333333333

2008-10-17 @ 15:05:58
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0