Lyckalyckalycka.

Idag hade jag redovisning, på morgonen. Var lite, hmm.. sisådär halvdöd. Var ju vaken till typ 1/halv 2 igår natt för att jag skulle få in allt i huvudet. Iallafall så redovisade jag, marcus, linnea, torkel & en kille. Vet inte vad han heter. Det gick bra. Min lärare sa att jag redovisade jätte bra. Hoppas på gröna mål nu bara! Hihi.
På rasten gick Tove, Jag, Amanda J & Annie ner till stationen, eftersom att Tove hade sett en död ekorre splaschad mot en reklam tavla på en busshållsplats tydligen.
När vi väl kommer fram så vågar jag inte titta. För jag mådde redan sjukt illa. Så kollar dem andra, och skriker. Och jag som är så seg skriker för att dem skriker, typ 10 sekunder senare haha! Utan att ens ha kollat på tavlan. Alla typ glodde på oss. Sen gick jag och Tove fram. Så var den en docka, haha. Det var en FN reklam, dockan hade varit med i ett hus som hade bombats. (Heter det så?) Aa och vi smarta ungar trodde det var en död ekorre.
Åh herregud vad vi skrattade.
Sen mådde jag illa och skulle hem, min lärare ba: Jätte bra jobbat idag Nicole!
Yaaay :) Lyckad dag. Fast jag mår jätte illa! Ikväll blir det träning. Yaay! :) Hoppas illamåendet går över. Jag ska gå, även om jag spyr haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: tove

hihihihi a de va r RIKTIGT kul!!!! :P

2008-10-23 @ 18:41:52
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0