Longt inlegg:)

Heej!:)
Vi okte till stan idag! :D Det var kul, blev bara lite sur ner jag sog att precis samma kamera som jag kopte kostade 1000 kronor mindre po stan :/ but but..
Jag kopte en parfym:D ralph lauren. Sog den  po arlanda och skulle kopa den men det blev aldrig av, for dem hade inte den lila :P men har fanns den! jaaa!:)
Louice, Malin & Devils: Believe it or not, jag gjorde 50 armhevningar idag... I SOLEN!!:P
For det enda settet jag kommer bli reka po e mina kinder, pga dumma solen.
Fast det gor over snabbt :D

jag saknar faktiskt alla! och det e bara andra dagen :/ blaa..
meeeen det finns en likadan spegel over sengen som det fanns po sm i boros, hotellet :D so det funkar! :P
jag har inte blivit brun. For jag vill inte vara i solen for mycket, mitt hor e expert po att bli solblekt, och det gillar jag inte. Inte for solblekt :P det har redan blivit so ljust av solen i sverige i sommras. haha! :D

vaaaaattnet e typ the love of my life :D forlat att jag tjatar men det e typ "thailand vatten" :D
onskar att jag kunde legga in bilder men det gor tyvarr inte :/ men nu ska jag eta glass! :) jaa, jag e medveten om att klockan snart e 11 po kvellen:P och 12 hos er :)

haha moste bara beretta en grej, ner vi holl po landa so sog jag flygplanets skugga i vattnet och trodde att det var en jette haj som jagade oss och borjade dampa HAHA! sen nar den var kvar nar vi flog over land so fattade jag att de va skuggan! :P

nej horrni, har for det ta stopp. ska sluta ploga er med longa inlegg! :)
Puss po er!


Kommentarer
Postat av: cornelia

HAHA, va söt! "ja trodde en haj jagade oss" HAHHA :d<333

2008-10-14 @ 16:10:18
URL: http://thisislife.devote.se
Postat av: Alina

Najjs blogg du har!! :)

2008-10-14 @ 16:15:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: josefin

va sköönt! gud asså du kan sola åt mig istället :D

puss

2008-10-14 @ 18:34:05
URL: http://brelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: hahaha, tack va gullig du är <3 men det är jag visst :)

2008-10-14 @ 18:59:48
URL: http://absoluthannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0