You make me feel good.

Hejsan. Förlåt för skit dålig uppdatering (igen) haha. Men jag har råpluggat. Förresten, visste ni att vi fick oförberätt SO prov i skolan och alla fick göra omprov? HAHA. Einsteins är vi allihoppa. Men jag ska bara plugga in lite länder i huvudet och så. Sen ska jag lämna in två bildanalyser och en sida om nån konstär på fredag. Och eftersom att jag har träning imorgon så pluggar jag på allt nu så jag dör. Men mamma kommer hem snart och hon har köpt en Ben & Jerrys till mig! Yay. Cookie Dough, yummy! Gjorde förresten om headern. Najs eller bajs? Pusshej

Kommentarer
Postat av: Aleks

najs :D

2008-11-27 @ 15:53:19
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0