Söndag

Hejsan :)
Haha den här dagen har dagen har gått ut på skratt :D har varit borta hela dagen.
Började först med träning, sen föräldrarmöte. Efter det så bärde jag runt på min tränare malin :D det kommer en bild på henne sen.. ''bara för att'' hahaha. Iallafall. Sen så skulle vi hem men my ramlade bl.a. på tåget så alla skrattade :D sen var vi hos my och flummade och busringde, vi ringde vår andra tränare, louice hon ba; hej my och nicole :D haha jag skrattade så mycket så jag tappade andan medans my snackade hahaha. Skit rolig dag:D
malin ''kungen'' berg :D

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha idioter xD

2008-11-30 @ 19:10:41
Postat av: Anonym

KUNGEN! :D<3

MOFF!

2008-11-30 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0