Piggelin

Hej allihoppa! Sitter här och äter glass just nu och försöker samtidigt plugga matte & lite spanska. Men det går inte så bra. För jag mår illa fortfarande, mamma trodde först att jag skulle bli magsjuk, för min låtsassyrra är det och hon kanske har smittat mig. Men jag tror inte det, för jag mår bra illa, inget annat :) Imorgon har jag NO. Älskar det nu när vi har Anders! Matte & No är mina favoritämnen. Engelska&Spanska är värst. På torsdag ska vi bada med idrottsgruppen, åh nej. Inte kul, jag får alltid blå läppar för att jag fryser så mycket. Snyggt, då får jag dela det med hela klassen också. Buhu. På fredag är det matteprov, oh crap. Men jag fixar det :) Cornelia & Jenny hade haft samma prov förra året när dem gick i 8an, dem sa att det skulle gå bra :) Får väl lita på dem, haha.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0