I'm back.

Hejsan:) Tänkte börja blogga igen. Kanske inte så mycket, men lite iallafall. Idag hade vi Lucia genomgång :) Det är en ifrån 9an som kommer bli lucia. Jag tycker Elin eller Erika borde bli. Synd att Jenny & Cornelia inte ställde upp för då hade jag röstat på en av dem :) Haha de va några i min klass som tyckte jag skulle bli Lucia. Fast jag går ju i 8an och helt ärligt, jag med ljus i håret? Det skulle sluta med att hela skolan hade brunnit upp. Men jag ska vara tärna:) Vi ska ha levande ljus & vi får mål för det! Haha nu kom jag och tänka på när vi hade juluppvisning med Sofiaflickorna, då var vi tärnor och jag och Cornelia flummade så mycket så hon tappade sitt ljus och det gick av på mitten. Asså vi höll på kissa på oss av skratt. Snacka om att hennes storasyrra skämdes över oss. Haha gud vad kul det var! Ska träffa henne snart nångång, yaay! :) Nu ska jag fortsätta med matten.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0