Don't you know that I love you

Gud vad tråkig bloggen har blivit. Men den andra bloggen är mucho roligare:) Vi har massor med prov innan jul. Eller prov och prov, inlämningar. Hope i can handle it. Det kan jag nog. Det är bara projekten som stressar upp en så mycket. Men jag är ju van nu, det borde jag vara. På söndag är det träning med dem bästa igen. Malin, Louice & Devils är det absolut bästa jag vet! :) Mitt liv skulle suga utan dem. Cheerleading är grymt. Hatar när folk säger att Cheerleading inte är någon sport för dem är dem mest IQ befriade människorna på denna jord. Vi hejar inte på något lag med pompoms och resten om det är vad ni tror. Kolla videon nedan, vi tävlar :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0