Amanda Gribbe

Hej det här är en av mina absolut bästa vänner. Har känt henne i flera år nu och hon är helt underbar :) Det tycker alla som känner henne, och det stämmer verkligen. När hon får damp på mig ser det ut som det gör på bilden, hihi. Det var i somras och vi skulle hem till Amanda J och jag frös och orkade inte. Då fick hon lite adhd ryck på mig och dampade loss, har även en film för dem intresserade hihi. I sjuan bytte hon skola och det sög. För skolan är inte alls lika kul längre. Tro det eller inte, men det var den förut. Hon har världens finaste guld lockar och blir bäst på bild :) Hon kan vara slarvig med saker, men hey, vem är inte? I 6an vet jag inte hur många gånger vi var ute på gatan & letade efter hennes nycklar. Då råkade jag även spruta parfym i hennes öga. Kalle som satt bredvid tappade nästan andan av skratt och jag hann inte ens säga förlåt, jag kutade bara iväg för hon skulle ha dödat mig om jag satt kvar. Sen fick jag sitta med henne i nåt rum medans hon hade nåt konstigt vatten i ögat. Jag höll på dö av skratt, hon med. Sen gick vi hem till henne och åt choklad bollar och hoppade studsmatta samtidigt. Sen tror jag vi mådde dåligt. Flera gånger har hon glömt nycklarna, då har vi försökt få upp mig på ett träd så jag skulle klättra upp till deras altan eller vad man nu ska kalla det, och sen gå in i köket. Vi lyckades aldrig. Vi har över 1000 minnen, och jag älskar henne :) <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: AWW!! ILOVEU! <33 Kolla in min blogg :D:D:D<33

2008-11-04 @ 18:12:38
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0