Uttråkad...

Det blev inget av med A & A. Ganska skönt egentligen. Alltså, inte att inte va med dem. Utan att vara hemma. För jag är verkligen jätte trött. Heh. Iallafall. Jag har tänkt lite... Och jag vill faktiskt inte vara svagast & så i laget till 09! Så jag ska faktiskt öva på mina fula armhävningar och så! Haha plankan osv. Eller njeah, jag ska försöka ^^ Vi får se hur det blir med det. Föresten, Olivia sa för några minuter sen att hon var på akuten, uschuschusch. Men hon får krya på sig! Världens bästa Ööölivia :) <3 (bara hon fattar haha) Aja. Jag orkar verkligen inte skriva något mer. Ska försöka mig på plankan! HAHA. Hmm.. 1 sekund? Nej nu ska jag faktiskt köra på riktigt. Tänk annars vad jobbigt det kommer bli efter sommaren, om man inte har övat nån styrka alls? Okej, ni i laget som läser det här. Förvänta er inte värsta biffen efter lovet (inte för att ni skulle göra det :P) Men ändå! Hah.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du ha rikligt med volym i håret ala Hollywoodhår?

Kika då in i min blogg, just nu specialerbjudande till vrakpris :)



www.lindamoonlight.blogg.se

2008-06-30 @ 21:57:10
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha nicole, jag tror inte du kommer va svagast men det är bra och träna på lovet, har inte ni i devils fått nått sommartränings schema? vi i diamonds måste springa 3 km och göra massa styrka :P

2008-06-30 @ 22:28:12
URL: http://juliaecool.blogg.se/
Postat av: Aleks

Haha nej vi har inte fått något xD

Aaa efter lovet kommer jag inte klara plankan i 5 sec xD.

Ska försöka träna på sommren(försöka!)

<333333333333333333333333333333333333333333333333333

2008-07-01 @ 00:12:27
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0