Trötter

Hejhej.
Jag sov som en j*vla räka inatt. Jag, amanda & Alexandra skulle tydligen dela på min säng. Så smarta som vi är..
Sen var vi uppe till typ halv 4. Sen somnade alla. Sen vaknar jag av att jag verkligen ligger i en räk form. Jag låg i mitten och dem andra längst ut. Vilken var stört för jag kunde knappt andas, jag ville sova där amanda sov men iallafall. Så ser jag att amanda ligger på halva sängen, jag ligger typ på henne? Hon sträckte på sig och allting jag fick typ adhd hahaha så slog jag henne så vaknade hon och kura ihop sig, sen dyker alle upp mitt i allt och ba; heeh! Jag sa åt henne och sova. Hah. Sen vaknade amanda 10 för hon skulle tilll nån läkare.. Jag och alle vaknade nyss. Hih. Vi har ringt en massa men ingen kan ju göra nåt! Sebbe är trött (?) TÖNT. Magnus är med några kompisar, Amanda och Evelina ska på grönan.. hmm bra väder. Amanda ska på nå j*vla fika ?! DAMP. Nej jag vaknade inte på rätt sida av sängen!!!!!!

VAD HAR HÄNT MED MIN DESIGN? ÄR DE BARA MIN DATA SOM SPELAR SJUK?!! :(
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0