Snart 17e juni hehe

hej allihopp:)
jag och nikki har verkligen satt in oss i det där med att ändra låtarna, haha! Skitkul ju :P
Jag saknar min storasyster, eller okej.. halvsyster. Men hon är i barcelona och pluggar, hon kommer hem i augusti tror jag, hon har vart borta sen mars :/ Vet inte varför hon åkte till barcelona? Hon kan lixom bara säga hola. Men haha hon är lite sjuk i huvet (; Hon är där med några kompisar. Hmm.. jag tror verkligen att dem pluggar också! Haha not. Saknar henne iallafall. Men hennes garderob är min för tillfället, mohaha! Så.. så dåligt är det inte (a)
Nu ska jag borta tänderna, ta bort sminket & dunsta i säng, hihi.
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0